kan inte fatta det

har skaffat blogg igen, haha,
tp fjärde bloggen nu.
fråga mig inte vf,
men tp alla andra mina kompisar har börjat blogga igen och då blev jag "sugen"
vet inte om det kommer hålla, men vi får la se.
kom hem runt 2 tiden idag, har sovit över hos twiin sen i fredags, vi har tp legat uppe hela nätterna och kollat på filmer, vi har inte sovit ett skit tp, hahah.
Men annars har jag inte gjort så mycket idag, ba tagit det lugnt.
har inte så jävla mycket mer att skriva om.
och jag vet, jag har inte fixat ett skit på bloggen, men ta det lugnt jag gör det imån, hehe


puuuusss' ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj oj härmat rebecka där va

2011-03-28 @ 08:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0