svar på tal !

likkan om ställ frågor till mig !:
Why? Varför skulle jag vilja ställa frågor till dig? Jag känner inte dig och din blogg är helt okänd och dessutom skittråkig. Man raggar inte läsare genom att kommentera som du gör i andras bloggar. Ett tips: Försök att blogga om nåt som NÅN i hela världen skulle vilja läsa om ifall du planerar att försöka bli känd, istället för om ditt tråkiga liv.
svar: Okej, om du nu säger att folk inte bryr sig,
varför kommenterar du själv då..? ;s
Ingen bryr sig om ditt jävla liv heller och din tråkiga blogg. Du e patetisk som går på yngre. Kan anmäla dig. Du vet inte hur många jag har som läser min blogg, du har knappast lika många som jag. JÄVLA EMO !
Tror det räcker så, men om du inte fattar borde du nog gå till någon som kan tyda det för dig !

Kommentarer
Postat av: likkan

Om du nu har så många läsare, varför går du runt och raggar läsare med ditt fjortiskommenterande som du vet att alla hatar? Ofta man börjar med "Aaaah heeeej kom in på min blogg, det är frågestund!!" Till folk man inte känner! Frågestund har man till sina vanliga läsare, annat folk bryr sig faktiskt inte.

Jag skiter väl i om jag har läsare eller inte, jag går inte runt och är pinsam och bönfaller folk om att läsa min blogg, den är bara intressant för folk jag känner och för folk med samma intressen som bloggar om samma saker... Skaffa ett ordförråd jävla fjant. Haha ja anmäl du, och se hur långt du kommer!

2011-04-01 @ 12:47:12
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/
Postat av: emmaa'



du behöver inte bry dig, om de tycker det e fjantigt så visst, då behöver de ju inte kommentera min blogg, jag orkar inte slösa massa tid på en jävla TÖNT...... som DU

om du nu inte har några läsare , varför blogga då? ,

jag raggar fan inte läsare! då vet du inte ens vad det är! du böhöver ju inte bry om vad jag kommenterar till andra bloggar, om du nu vet om jag har skrivit till andra eller inte fattar vi ju ... du sitter väl bara hemma hela dagarna & försöker "RAGGA" andra läsare .... eller juste du hade ju inga ;o det är väl upp till dom vad dom tycker om min blogg du behöver inte förklara för mig & dom. Du är fan inte mycket bättre själv! .... kolla din statisk så ser du ju ;o asså jag fattar inte hur jag orkar slösa bort min energi & tid på DIG ;o !! kan du förklara det eller ?

2011-04-01 @ 13:22:43
URL: http://eendasteemma.blogg.se/
Postat av: likkan

Svar till Urk: Nej jag brukar inte kommentera på såna där små fjortisbloggar som tror att de är något och håller på och fjantar sig som du gör. Men idag är jag på redigt dåligt humör när det gäller tolerans, så folk som inte fattar stör mig som tusan idag.

Jag har och kommer alltid att blogga för min egen skull, för att jag gillar att se tillbaka på vad man har gjort. Sen har jag läsare jovisst och det är väl kul så, men jag bloggar inte för att få läsare och jag bloggar inte för mina läsares skull. Det är deras eget val om de väljer att läsa min blogg.



Haha, nu erkände du alltså att du kommenterat fler bloggar i syfte att få fler läsare. ^^

Sen är det lite småskolefasoner att försöka använda samma sak emot personen som använde det, då kan du lika gärna säga "detsamma". Om jag talar om för dig att du försöker ragga läsare så är det bara patetiskt att du säger till MIG att JAG raggar läsare. Haha.



Inser du inte själv hur ologiskt det är att kommentera andras bloggar och endast be dem att komma och ställa frågor om en själv och ens blogg när man aldrig hört talas om personen i fråga?

Ja tack, min statistik ser alldeles utmärkt ut, men som sagt, jag är inte så besatt av den. Din statistik är troligen högre än min ja, därför att du går runt och raggar kommenterar genom att kommentera "heej fin blogg" eller annat fjant. Klart att folk klickar sig in och kollar vad det är för idiot. Frågan är väl om dina läsare är återkommande? För det är då mina. Och de har själva valt att läsa min blogg utan att jag har behövt att tjata och smöra.



Nej det kan jag inte förklara, kanske för att du känner att du måste hävda dig? Dessvärre gör du bara bort dig själv när du försöker. Men tack, du har gett mig ett gott skratt och jag är inte längre lika irriterad ^^

2011-04-01 @ 14:29:34
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Ska du eller har du lurat någon idag då? 1 april? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-01 @ 15:55:25
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: emmaa'

ja, klart jag har ! :D

har du ? ♥



kraam'

2011-04-01 @ 16:02:30
Postat av: Bella

orka skriva en hel uppsats om det (som likkan gjorde) xD

2011-04-01 @ 20:12:59
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0