första april

idag e det ju första april, och då står det på skolans tv att håkan hällström ska komma hit ,HAHa, och ingen tror ju på det, det e ju ba ett jävla aprilskämt,för  vf skulle ha komma till oss, lix' ?

Viktoria ska dra till sin farsa i thailand näst nästa vecka, och hon har e jätte rädd för att bli smittad så att hon nt kan åka dit, och då sa hon till mig att hon tp blivit sjuk, jätte förkyld och så, så gick hon bakom mig och nös på mig hela tiden, och jag trodde ju såklart att det var snor, och jag tp flyttade mig hela tiden men hon ba följde efter och nös bakom mig hela tiden, men sen sa hon "april april" och då var det vatten hon hade sprejat på mig hela tiden, asså jag e sååå lättlurad, haha. :-d

hejdå, nu drar jag till bamba, e såååå jvl hungrig !

kolla gärna in min blogg ' ♥:)
det e frågestund ! :D
http://eendasteemma.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0